Mijn eerste berichtje vanuit Zuid-Afrika - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Romy Dongen - WaarBenJij.nu Mijn eerste berichtje vanuit Zuid-Afrika - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Romy Dongen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste berichtje vanuit Zuid-Afrika

Door: Romy van Dongen

Blijf op de hoogte en volg Romy

04 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Observatory

Achter mijn laptopje in Zuid-Afrika om mijn eerste verhaal te vertellen.
Maandag was het dan eindelijk zo ver, mijn reis ging beginnen. Samen met Mam, Ron en Nina onderweg naar schiphol. Koffers (té) vol geladen en op naar het vliegveld. En ja hoor het begon meteen goed! Ik kan gewoon niet een half jaar weg met één koffer dus ik had van te voren al besloten om een koffer bij te boeken. Maar zoals mijn vriendinnen weten op vakantie neem ik voor een heel leger schoenen en kleding mee en ja ook nu...
Zelfs met twee koffers zat ik nog over het gewicht! haha.

Na een fijne vlucht met KLM kwam ik s'avonds laat aan in Bowden House, mijn verblijf voor de komende zes maanden. Ik werd meteen warm ontvangen door mijn huisgenootjes, heel gezellig.
Eerste nachtje goed geslapen in mijn leuke gezellige grote kamer, echt top!
Samen zijn we gaan ontbijten bij Honey bun, een heel gezellig ontbijttentje bij ons in de straat.
Daarna zijn we met een hele groep naar Clifton Beach gereden om te genieten en te zonnen op het strand. Blauw water en wit zandstrand!
Rond 4 uur zijn we terug gegaan naar huis omdat we s'avonds gingen hiken.
Tasje vol met water, de camera en op naar Lions Head. Na een zware klim van ongeveer 1,5 uur kwamen we samen boven aan. WAUW! Wat een ongelofelijk mooi uitzicht. We hebben zonsondergang gezien en genoten van het prachtige uitzicht dat Kaapstad te bieden heeft.
Als afsluiter zijn we met z'n allen lekker hamburgers gaan eten in een tentje bij ons in de straat, super eerste dagje gehad dus.

Vanmorgen lekker een beetje uitgeslapen en samen met Nadia en Thomas gaan ontbijten. Daarna zijn we met z'n drietjes naar de supermarkt gelopen om wat boodschappen te doen en om spulletjes te halen voor de braai van vanavond.
De mensen zijn hier allemaal zo aardig en behulpzaam dat ik me al een paar keer heb afgevraagd wat we eigenlijk fout doen in Nederland?

Morgen komt Nicky van magister me ophalen om naar de Amy Biehl te gaan, waar ik vanaf Maandag stage ga lopen. Heb echt onwijs veel zin om iedereen te ontmoeten daar!

Ik heb het nu al heel erg naar m'n zin en ik laat snel weer wat van me horen.
Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Observatory

Romy

South Africa Internship

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 3801

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Reisverslagen Zuid Afrika

Landen bezocht: