Wat een top eerste week - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Romy Dongen - WaarBenJij.nu Wat een top eerste week - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Romy Dongen - WaarBenJij.nu

Wat een top eerste week

Door: Romy van Dongen

Blijf op de hoogte en volg Romy

08 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Observatory

Wat een top eerste week was dit zeg!
Hiken, dagjes strand, lekker uitrusten, heerlijk eten, gezellige mensen EN leuke avondjes opstap.
Vrijdagavond zijn we met z'n allen naar het centrum gegaan, wat een topavond! Froukje, Omer en ik hebben de nacht afgesloten in club Billionaire, wat een top techno tent (hier ga ik vast nog vaker nachtjes doorbrengen) Helaas toen we naar huis gingen was de zon al een paar uurtjes op... Dus de dag erna was het tijd voor een dagje strand, lekker uitrusten.

Trouwens, de mensen zijn hier allemaal zo aardig! Ohja en voor de mensen die willen weten of het hier onveilig is? Ja er lopen hier zwervers en mensen die het minder goed hebben, maar nee ik voel me hier niet onveilig, ik voel me er thuis zelfs. (en dat al na een week)
Vanavond heb ik gewoon al voor de tweede keer deze week sushi gegeten, nomnom. Het eten is hier allemaal echt heel erg goed. Gisteren hebben we samen met de bowdenhousemeisjes gekookt, erg gezellig. Vanmorgen ben ik lekker vroeg opgestaan om met Froukje te gaan rennen, lekker rondje gemaakt.
Maaaaaaar morgen moet er gewerkt worden! Dan begint mijn eerste stagedagje. Ik heb er echt onwijs veel zin in.

Mijn boterhammen zijn gesmeerd en de stroopwafels ingepakt (voor mijn collega's) dus ik ben er klaar voor!

Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Observatory

Romy

South Africa Internship

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 3818

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 20 Juli 2015

Reisverslagen Zuid Afrika

Landen bezocht: